GÜNÜBİRLİK AMASRA TURU

1 Gün

Genel Bakış

Sabah Saat 07:00’de  buluşma noktasından hareket ederek yeşilin çeşitli tonlarının eşliğinde AMASRA’ya doğru yola devam ediyoruz. Yolumuzun üzerinde Roma Dönemi’nden kalma Kuş Kayası Yol Anıtı’nı ziyaret ediyoruz. Ardından Amasra’yı en iyi gören Bakacak Tepesi’nden Amasra’nın doyumsuz manzarasını ve Tavşan Adası’nı seyrediyor, fotoğraf çekmeyi de ihmal etmiyoruz. Ardından rehberimiz eşliğinde sırasıyla Amasra KalesiBoztepeFatih Camii ve Küçük Kilise-Şapel’i ziyaret ediyoruz. Amasra halkının el emeği göz nuru ürünlerini bulabileceğiniz, dilediğinizce alışveriş yapabileceğiniz Çekiciler Çarşısı’nda serbest zaman veriyoruz. Dileyen misafirlerimiz serbest zamanı tekne turuyla da değerlendirebilecektir. Turumuzu tamamlayıp, gönlümüzü Amasra’da bırakarak buradan ayrılıyoruz. Gerekli molalar sonrası 21.30 sularında Ankara’ya varıyoruz. Bir başka OGK TUR organizasyonunda daha görüşmek üzere vedalaşıyoruz.

Güzergah

Sabah Saat 07:00’de buluşma noktasından hareket ederek yeşilin çeşitli tonlarının eşliğinde AMASRA’ya doğru yola devam ediyoruz. Yolumuzun üzerinde Roma Dönemi’nden kalma Kuş Kayası Yol Anıtı’nı ziyaret ediyoruz. Ardından Amasra’yı en iyi gören Bakacak Tepesi’nden Amasra’nın doyumsuz manzarasını ve Tavşan Adası’nı seyrediyor, fotoğraf çekmeyi de ihmal etmiyoruz. Ardından rehberimiz eşliğinde sırasıyla Amasra Kalesi, Boztepe, Fatih Camii ve Küçük Kilise-Şapel’i ziyaret ediyoruz. Amasra halkının el emeği göz nuru ürünlerini bulabileceğiniz, dilediğinizce alışveriş yapabileceğiniz Çekiciler Çarşısı’nda serbest zaman veriyoruz. Dileyen misafirlerimiz serbest zamanı tekne turuyla da değerlendirebilecektir. Turumuzu tamamlayıp, gönlümüzü Amasra’da bırakarak buradan ayrılıyoruz. Gerekli molalar sonrası 21.30 sularında Ankara’ya varıyoruz. Bir başka OGK TUR organizasyonunda daha görüşmek üzere vedalaşıyoruz.

Ücret Ayrıntıları

ÜCRETE DAHİL OLANLAR

• *ULAŞIM
  • *ARAÇTA KAHVALTILIK (Sandviç,İçecek)